Wyzwanie u Uli… dzień I – moja słabość.

image
Info
Comments

  • Dzisiaj pierwszy dzień wyzwania u Uli Phelep na blogu Sen Mai.

    Dzień 1 „twoja słabość”

    Lubię wyzwania fotograficzne. Uważam, że to świetny sposób na naukę fotografii, na naukę spostrzegania otaczającej nas rzeczywistości. Postanowiłam więc dołączyć do wyzwania na blogu www.senmai.pl.

    Sama bawię się w wyzwania na Keenia Foto-Wyzwania, gdzie serdecznie zapraszam.

    Moja słabość… Temat trudny… ciężko wybrać tylko jedną słabość ;). Czekolada, truskawki, wędrówki górskie, kot… mąż 😉 i jeszcze raz czekolada ;)… na przemian z truskawkami 😉 😉 ;).

    Dzisiaj wygrały jednak starocie, a dokładniej czerwona cegła. Ma w sobie coś przyciągającego. Jest dla mnie jak magnes… A jak nie daj Boże mam w ręku aparat, to lecę na złamanie karku, gdy tylko mignie mi przed oczami jakaś stara chałupa ;).

    Poniżej stary młyn w Świeciu nad Wisłą, woj. kuj.-pom.

    SONY DSC

  • Skomentuj

