Wyzwanie fotograficzne – reaktywacja


Trochę czasu minęło…

Świat mi się trochę przewrócił do góry nogami… Czy jestem już w stanie się reaktywować? Tego nie wiem… zagwarantować nie mogę… Mój tata uczył mnie jednak, że to co się zaczyna, trzeba zawsze skończyć. Dlatego muszę się wziąć w garść… dla taty… żeby jego nauki nie poszły na darmo…

Przepraszam za brak odzywania się, mam nadzieję, że mi wybaczycie…

Kończy się luty, a my mamy pewne zaległości. Do końca miesiąca czekam na zdjęcia w kolorze granatowym i opublikuję oba miesiące na raz. Kto jeszcze nie dosłał błękitnego stycznia… zapraszam i zachęcam.

Adres do wysyłki zdjęć: keeniaart@yahoo.com

Po więcej informacji zapraszam na specjalną podstronę, stworzoną dla wyzwań fotograficznych.

http://keeniafotowyzwania.wordpress.com/

SONY DSC

 

One thought on “Wyzwanie fotograficzne – reaktywacja

Skomentuj

