Dzień 1: zielono – czerwony (Wyzwanie Gwiazdkowe)


Zaczynamy tygodniowe Foto – Wyzwanie Gwiazdkowe.  Dzisiejszy temat to kolor zielony i czerwony, czyli te, które najbardziej kojarzą mi się z okresem Bożego Narodzenia. Zielony – to oczywiście choinka, stroiki, itp., czerwony – za sprawą pewnej firmy produkującej napój do „odrdzewiania” kojarzy się oczywiście z Gwiazdorem ;).

Tym razem pierwsze zdjęcie przysłała Agnieszka ;). Ja coś zaspałam chyba ;), ale już się poprawiam 😉

2012-12-10 15.54.13

 

Agnieszka: „Ozdoba z firmowej choinki. Zrobiona ręcznie przez koleżanki z mojego zespołu :)”

Fot. Agnieszka Leis

Fot. Agnieszka Leis

image

Fot. Monika Ślusarska

6 thoughts on “Dzień 1: zielono – czerwony (Wyzwanie Gwiazdkowe)

  1. z lekkim opóźnieniem, ale oczywiście dołączam do zabawy 🙂 Mam nadzieję, że warunki pozwolą mi na dokończenie zadania 🙂

  2. W szalonym zabieganym świecie odnaleźć czas na pasję i serdeczne słowo dla drugiego człowieka jest już darem-dziękuję Ci Moniko za ten dar…..a zdjęcie w tym ujęciu-b.interesujące!

Skomentuj

