Wyzwanie Jesienne – podsumowanie i wyróżnienie


Muszę przyznać, że takie foto-wyzwanie spodobało mi się bardziej niż początkowo sądziłam ;). Codzienne wyszukiwanie tematów sprawiało mi ogromną radość i uczyło dostrzegania rzeczy, na pozór ukrytych.  Cieszę się, że nie tylko ja brałam w tym udział i chociaż trochę, ale dotrzymywali mi towarzystwa inni. Miesiąc czasu to sporo, dlatego kolejne wyzwania będą krótsze. Mam nadzieję, że dzięki temu będzie w nich brało udział więcej chętnych ;).  Postanowiłam też zmienić trochę zasady. Zabawa, zabawą, ale jakaś marcheweczka musi być ;).  Nie planowałam żadnej nagrody w Wyzwaniu Jesiennym, ale jedna osoba wykazała się niezłą dyscypliną i wytrwałością, a że jako jedyna wykonała zadanie w 100% myślę, że nikt nie będzie miał mi za złe, że mimo wcześniejszych zapewnień o tylko zabawowej formie Wyzwania, wręczę prezencik ;).  Postanowiłam, że w kolejnych Foto-wyzwaniach wyróżnię jedną osobę. Nagrodą będzie publikacja własnej galerii zdjęć z danego Wyzwania na stworzonej ku temu specjalnej stronie 😉 oraz drobny upominek – pamiątka. W aktualnej zabawie wygrana jest bezdyskusyjna, a w kolejnych będzie głosowanie internautów, w formie ankiety dostępnej na moim blogu oraz stronach społecznościowych. Zwycięża osoba z największą ilością głosów. Poprzez ankiety wybierzemy wyróżnienie publiczności, a głównego zwycięzcę wybierze organizator Wyzwania, czyli ja w swej skromnej i totalnie subiektywnej osobie ;). Postaram się jednak być tak sprawiedliwa, jak tylko potrafię 😉 Warunek – ukończenie zadania w 100% ;). W wyjątkowych przypadkach, będziemy rozstrzygać i decydować na bieżąco ;).

A tym czasem, borym lasem, zwycięzca, a dokładniej zwyciężczyni 30 Dniowego Foto-Wyzwania Jesiennego, za wykonanie zadania w 100% (jako jedyna):

Monika Ślusarska

Gratulujemy (kliknij w obrazek 😉 )

Jest to pierwsza niespodzianka. Ze względów organizacyjnych, nagroda rzeczowa będzie w przyszłym tygodniu. Cierpliwości 😉

poniżej przypomnienie wszystkich zdjęć w naszej zabawie.  Dziękuję Wam bardzo i zapraszam już 10 grudnia na 7-Dniowe Wyzwanie Gwiazdkowe 😉

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

7 thoughts on “Wyzwanie Jesienne – podsumowanie i wyróżnienie

  1. Keenia…piękny pomysł i budująca postawa.Dostrzeganie i docenianie wysiłku drugiego człowieka jest jednym z najszlachetniejszych odruchów.Gratuluję Monice,byłaś odpowiedzialna i zdolna!

  2. Pingback: Nagroda już jest!!! ;) ;) ;) « Keenia Foto

  3. Pingback: Wyzwanie Gwiazdkowe – Zapowiedź « Keenia Foto

Skomentuj

