Dzień 30: autoportret


I stało się. Dzisiaj ostatni dzień naszego Wyzwania Fotograficznego ;). Nie sądziłam, że wytrwam, ale udało się i bardzo się z tego powodu cieszę ;). Gratuluję wszystkim wspaniałych zdjęć, świetnych pomysłów i wytrwałości. Dziękuję bardzo za udział i zapraszam już dzisiaj do kolejnego wyzwania. Myślę, że rozpocznie się 10 grudnia, tematyka Gwiazdkowa i będzie trwał tylko tydzień, aby każdy miał potem czas na przygotowania do Świąt 😉 – szczegóły wkrótce…

Zapraszam również do przejrzenia poprzednich wpisów, jest sporo uzupełnień.

A dzisiaj, no cóż, można było się spodziewać, że ostatnie zadanie będzie taką wisienką na torcie. Okazało się nie tylko trudne, ale trudniejsze niż myślałam ;).  Cały miesiąc się zastanawiałam jak przedstawić siebie jakoś tak ciekawie. Wymyślić coś, co będzie mnie określać. Zadawałam sobie tysiące pytań, kim jestem, jaka jestem, co mnie definiuje…  Nie wiele udało mi się wykombinować 😉 ale zrozumiałam jedno, nie da się zobrazować człowieka w jednym zdjęciu ;). Kim jestem? Sobą… i już ;).

 

Fot. Monika Ślusarska

Fot. Monika Ślusarska

7 thoughts on “Dzień 30: autoportret

  1. Ja też dziękuję i obiecuję, że autoportret jutro doślę co by było 100% 🙂 na razie tworzy się on w mojej głowie 😛

  2. autoportret wysłany więc zadanie dokończone – dziękuję jeszcze raz za ciekawą i uczącą dostrzegać zabawę 🙂
    P.S.
    To co jakaś nagroda dla jedynego zawodnika, który ma 100% wykonalność zadania 😉

  3. Droga Bewo, Tobie oczywiście też należy się podziękowanie za uskrzydlające codziennie komentarze – Dziękuję 🙂

Skomentuj

