Dzień 18: nowe…


Tym razem ja troszkę przegapiłam dzień wyzwania. Przepraszam bardzo, na swoje usprawiedliwienie mam dzień spędzony z rodziną ;). W końcu Święto było 😉

Niespodziewanie temat „nowe” okazał się dla mnie bardzo trudny. Ciężko znaleźć coś nowego w domu lubujących się w starociach ;). Nie miałam też żadnego pomysłu, koncepcji, wyobrażenia nawet…. A przecież w moim przypadku to nie powinno być takie trudne… moim hobby przecież jest przerabianie staroci na… nowe właśnie 😉 😉 😉 Zachęcam wszystkich do twórczego recyklingu. Z rzeczy, które wyrzucacie można tworzyć fantastyczne przedmioty, ozdoby, sztukę użytkową… Jest to przy okazji świetna zabawa i poczucie robienia czegoś dobrego 😉

Poniżej mój ostatni wytwór, taca jako część chlebaka, wykonana w całości z gazety 😉

Nowe wykorzystanie starej gazety 😉

Więcej przykładów i pomysłów tzw. artcyklingu znajdziecie na moim drugim blogu Keenia Art. Zapraszam 😉

Fot. Monika Ślusarska

Fot. Monika Ślusarska

 

Artur: „Nowe nad Wisłą – listopadowa panorama miasta.”

 

Fot. Artur Dembek

Fot. Artur Dembek

One thought on “Dzień 18: nowe…

  1. W istocie większość mocno zaangażowała czas ważnym obowiązkom!!!….życia i śmierci….Cóż, przyjdzie NOWE….vita brevis,ars longa…(życie jest krótkie, sztuka długotrwała)…mam nadzieję znowu Was podziwiać!!!

Skomentuj

