Dzień 16: zwierzęta


Hmmm…. znowu kot?? 😉 😉 😉 Oczywiście to było pierwsze co mi przyszło do głowy ;). Pomyślałam sobie jednak, że jak ponowni moje futro tu umieszczę, zostanę z pewnością ochrzczona: Crazy Cat Lady (w wolnym tłumaczeniu- Kocia Wariatka 😉 ) .

Fot: Crazy Cat Lady – postać z kreskówki The Simpsons.  Kocia Wariatka – samotna pani mieszkająca z masą kotów, jej życie zdeterminowane jest przez koty, wszystko, co robi poświęcone jest kotom, koty, koty, koty……

Pewnie zaczynam już ja trochę przypominać…. 😉 😉 😉

Staram się jednak jeszcze jakoś trzymać.  Na szczęście mam jeszcze męża. Gdyby nie on, to pewnie koty opanowały by mnie ze wszystkich stron 😉 😉 ;). No, ale dzisiejszy temat to zwierzęta…. może umieścić tutaj psa?  Ale jakże to? Taka zdrada? 😉 Hmm… hmm… hmm… 😉 😉 😉

No nic, bez kotów się nie obejdzie ;).

Poniżej – koci świat, kocie królestwo 😉

Martyna: „Karmiąca matka i dwa maluchy 😉 uroczo :)”

Fot. Martyna Ezulin

Fot. Martyna Ezulin

Monika: „zwierzęta bardzo udomowione… ;)”

Fot. Monika Ślusarska

Fot. Monika Ślusarska

Kotek jak Sfinks 😉

Fot. Ania Pancerz

Fot. Ania Pancerz

Fot. Przemek Smoleński

Fot. Przemek Smoleński

W związku, że:

a) koleżanka pierwszy raz

b) potrzebujemy konkurencji dla kotów 😉

zdjęcia są 3  😉

Aga:  „Hornob  i przyjaciele,  Kaja i Kaja vs.  gdański Lew”  😉

Fot. Agnieszka Leis

Fot. Agnieszka Leis

 

Artur: „Zwierzęta na zdjęciu to 3 orły z pomnika Czynu Polaków na Jasnych
Błoniach w Szczecinie – jeden z symboli tego miasta.”

Fot. Artur Dembek

Fot. Artur Dembek

7 thoughts on “Dzień 16: zwierzęta

  1. Także oczekuję na solidnego „kopa”, normalny by siedział cicho i komplementował skrycie….Patrzę na Wasze prace z ogromną przyjemnością,a towarzyszą mi gigantyczne emocje.Być może autorka pomysłu świadomie buduje dramaturgię.Od podziwu do znakomitego żartu,poprzez świetne skojarzenie,do cudnego spokoju pięknego konia…

  2. zaraz tam konkurencja!
    co ja na to mogę, że nie mam kota w okolicy?
    musisz się Keeniu zadowolic dobrze Ci znana „krzykaczką-szczekaczką” Kajusią, oraz brykającym Karym 😛

    P.S. Pozdrowienia dla Lilith od Kajusi ]:->

Skomentuj

