Dzień 11: stare…


Najpierw miałam zrobić zdjęcie mężowi, który sam wpadł na ten pomysł żeby nie było ;). Potem zaczęłam wygrzebywać wszystkie najstarsze rzeczy jakie mam w domu…. Podręcznik do literatury polskiej z 1910r., pierścionek zaręczynowy babci z 1931 r. … Są to wspaniałe przedmioty, pełne historii lub wspomnień. Myślałam o zrobieniu zdjęcia również sobie, jako najbardziej staroświeckiej osobie jaką znam ;). Gdybym mogła zagarnęłabym wszystkie starocie tego świata ;). Przez przypadek znalazłam się jednak (na szczęście, bo ja kiepską modelką jestem 😉 ) w moim ulubionym komisie ze starociami, który jest stary sam w sobie. W ceglanej kamienicy, w głębi jakiegoś podwórka, sprzedają stare meble i wyposażenie wnętrz odkąd pamiętam, a pewnie i dłużej.  Tam gdzieś między bibelotami, schowany za szafą stał ON! Przy okazji mógłby podchodzić również pod temat „mistrzowie recyklingu” ;).  Z czego jest zrobiony? A no ze starych maszyn rolniczych, przecież to widać 😉

No tak, ale stare to nie tylko antyki są 😉 czego dobry przykład daje nam Artur: Stary Rynek w Bydgoszczy

Fot. Artur Dembek

Fot. Artur Dembek

Och, a tu się rozumiemy bez słów 😉

Martyna: „Jakże cudowne uśmiechy pojawiły się na twarzach moich rodziców, gdy odnalazłam dawno zapomniany aparat. Wspomnieniom nie było końca 😉
Na zdjęciu: Radziecki aparat fotograficzny NOMO CMEHA SMENA 8M”

Fot. Martyna Ezulin

Fot. Martyna Ezulin

Stare też mogą być wspomnienia… pozdrawiamy Panią Kukulską i dziękujemy za Puszka – Okruszka 😉

Monika: „stare… dla mnie dziś powrót do czasów dzieciństwa…”

Fot. Monika Ślusarska

Fot. Monika Ślusarska

Stare Dobre Małżeństwo… świetny pomysł na zdjęcie 😉

Fot. Przemek Smoleński

Fot. Przemek Smoleński

One thought on “Dzień 11: stare…

  1. Wiem i dziękuję,przynosicie w darze wiele radości.Są świetne!!!! i każdy kolejny dzień jest pozytywny,dobry,pozbawiony smutasów-właśnie tak się czuję! BALSAM dla serducha….

Skomentuj

