Dzień 9: człowiek – inspiracja


Temat mógłby się z jednej strony wydawać łatwy, ale im głębiej zaczęłam go analizować tym stawał się trudniejszy. Można do niego podejść wielorako. Może to być ktoś spotkany na ulicy, który zainspirował nas do zrobienia zdjęcia. Może być to czyjaś mina, dzięki której zaczęliśmy myśleć tak, a nie inaczej. Może być to ktoś, dzięki któremu zaczęliśmy wykonywać pewne czynności, działania.  Ludzi wokół nas jest mnóstwo i wielu z nich inspiruje nas do różnych czynów, uczuć, myśli… Ja skupiłam się na inspiracji całościowej. Są ludzie, którzy zmieniają całe nasze życie lub wręcz je kreują. Inspirują nas całym swoim „byciem”.  Zazwyczaj, to dzięki nim, jesteśmy tymi ludźmi, których oglądamy dzisiaj w lustrze…

 

Martyna: „Dla mnie człowiekiem inspiracją jest Ewa Chodakowska – trenerka fitness 😉
Motywuje i „zaraża” kobiety do pracy nad własnym ciałem, i wprowadza w dobry nastrój.”

Fot. Martyna Ezulin

Fot. Martyna Ezulin

Monika:  „Czytając  temat pomyślałam phiii… pikuś… no ale jak przyszło co, do czego to już nie było tak łatwo… Jakoś mi nie poszło z tą inspiracją więc przyznaję się bez bicia, że w dzisiejszym dniu posiłkuję się zdjęciem zrobionym wcześniej 🙂 tak więc człowiek-inspiracja w moim przypadku to dziś portret…”

Fot. Monika Ślusarska

Fot. Monika Ślusarska

 

Fot. Artur Dembek

Fot. Artur Dembek

 

One thought on “Dzień 9: człowiek – inspiracja

  1. Komentarz wprowadzający niezwykle trafnie jakoby wyjaśnił wszystkie nadesłane zdjęcia.Toż to kalejdoskop emocji…Wyjątkowość pełna-super!!!!!gratuluję!!!!

Skomentuj

