Nowe „dzieciątko” Keeni ;)


Ach… Nowe „dzieciątko” moje zagościło w domku ;).  Mój Ślubny szarpnął się na urodzinkowy prezent dla Keeni ;). 

– body Minolta Dynax 505si
– obiektyw Minolta AF 28-80, macro 0,38 m
– obiektyw Tamron AF 80-210

Eh… analogowy aparat… to może się wydawać śmieszne, ale pierwsze co pomyślałam to: „a gdzie ja niby film dzisiaj kupie??” 😉

No tak, człowiek do dobrego się przyzwyczaja, do trzaskania na prawo i lewo setek zdjęć i w razie czego „to się potem trochę poprawi” ;), a tu figa… A przecież to tylko kilka lat na cyfrówkach… Zdjęć wywołanych są w domu setki, a kliszami mogłabym pokój wytapetować ;). Czas wrócić do prawdziwych zdjęć, a może nauczę się jeszcze wywoływać? Hmm…

Z obiektywów zadowolona jestem równie mocno, jak nie bardziej, a przede wszystkim dlatego, że pasują do mojego Soniaczka ;), z którego rezygnować nie mam zamiaru, w końcu to moje pierwsze „dziecko” 😉

Małżonek mój dając prezent powiedział; „ale pod warunkiem, że tylko czarno-białe z tego będą, kolorowe to sobie cyfrówką możesz robić”…  ;).  No niech mu będzie 😉

Jak co nieco się pobawię, to napiszę co myślę o tej Minolcie i obiektywach…

Eh… no to spróbujemy tej prawdziwej fotografii 😉 … tylko film gdzieś znajdę… 😉

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3668852/keenia-foto?claim=9byxbgcxyns”>Follow my blog with Bloglovin</a>
One thought on “Nowe „dzieciątko” Keeni ;)

Skomentuj

